ЗДО (ясла-садок) "Альбінуца"
Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Сторінка практичного психолога

 

 

У закладі дошкільної освіти  (ясла-садок) "Альбінуца" організована робота практичного психолога:

 Квітка Марія Михайлівна

Покликання педагогів

"Вихователем і вчителем треба народитися, а їм керує природжений такт "

 

Основна мета практичного психолога ЗДО:

- адаптація дітей до умов дошкільного закладу;

- створення у дітей почуття приналежності до групи,

- позитивного емоційного фону;

- забезпечення психоемоційного благополуччя та психологічного здоров’я дитини

                            

                                                            

 Основні види діяльності:

  • Психодіагностика
  • Корекційно-розвивальна робота
  • Консультування
  • Психологічна просвіта
  • Психопрофілактика
  • Організаційно-методична робота

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ:

- проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;

- консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

 - корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;

- допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;

 - психологічний супровід обдарованих дітей;

 - психологічний супровід новоприбулих дітей;

- визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.     

 

Враховуючи психолого-педагогічні особливості дітей різних вікових груп практичним психологом ставляться такі мета та завдання:

  1. Ранній дошкільний вік

Мета: створення оптимальних умов для адаптації дитини в дошкільному навчальному закладі.

Завдання діяльності психолога з дітьми раннього віку :

- відстежувати психічний розвитку дітей раннього віку;

- сприяти і допомагати в адаптації дітей та профілактика дезадаптації у дитячому навчальному закладі;

- сприяти подоланню кризи трьох років.

 

      2. Молодший дошкільний вік

Мета: створення оптимальних умов для адаптації дитини в дошкільному навчальному закладі, сприяння розвитку емоційної сфери дітей.

Завдання діяльності психолога з молодшими групами:

- виявлення дезадаптованих дітей;

- проведення занять на розвиток емоційної сфери дітей.

 

      3. Старший дошкільний вік

Мета: створення умов для подальшого навчання дитини у школі; створення умов для розвитку творчої особистості.

Завдання діяльності психолога зі старшими віковими групами:

- вивчення емоційно-особистісної сфери дітей;

- сприяти підвищенню рівня пізнавальної активності дітей;

- виявлення творчих здібностей та обдарованості дітей старшого дошкільного віку з метою забезпечення індивідуального та диференційованого підходу у навчально-виховному процесі;

- визначення рівня готовності дитини до шкільного навчання;

- формувати розвиток емоційної регуляції, дрібної моторики.

 

Завдання роботи психолога з батьками:

1.     Підвищувати рівень знань з питань вікової психології через індивідуальну та групову консультаційну роботу з батьками за запитами.

2.     Здійснювати анкетування батьків з метою конкретизації змісту корекційної, просвітницької, консультаційної роботи.

 

Завдання роботи психолога з педагогами:

  1. Здійснювати психологічну просвіту педагогів, підвищувати рівень психологічних знань і умінь.
  2. Продовжувати консультативну роботу з психопрофілактики педагогічної діяльності, співпрацю з педагогами з метою покращення психологічного клімату у колективі.
  3. Надавати індивідуальну консультаційну допомогу педагогам за запитами

 

Практичний психолог закладу :

— керується етичним кодексом психолога;

— дотримується педагогічної етики;

— будує свою діяльність на основі доброзичливості, довіри в тісному співробітництві з усіма учасниками педагогічного процесу;

—  підвищує рівень психологічних знань вихователів, батьків, дітей;

— постійно підвищує свій професійний рівень.

Логін: *

Пароль: *